niedziela, 15 kwietnia 2012

Kosmiczny, galaktyczny t-shirt, jak go wykonać? / Galaxy t-shirt, how do it?

Pewnie wiele z was dalej nurtuje pytanie : jak ja mam  to zrobić by wyglądało równie efektownie? Galaxy t-shirts, bo o nich mowa są szalenie modne, szczególnie wśród blogerek, totalny must have! Wiele z was, pewnie chciałoby mieć w swojej szafie choć jeden ciuch z motywem galaxy. Taka koszulka jest prosta do wykonania i można się przy tym świetnie bawić, puszczając swoje wodze fantazji. Tak więc, zaczynajmy :

Do wykonania potrzebujesz :
* jakiegoś starego/nowego t-shirtu ( w moim przypadku bokserka)
* farb akrylowych
* pędzli 
* gąbeczek
i po prostu wyobraźni

 1. Na palecie, w kubeczku czy na tacce mieszacie kolory, niebieski, fioletowy, jeśli macie gotowe kolory nie musicie tego robić.
 2. Na koszulkę za pomocą gąbeczki nanosimy barwy, które nam się podobają. Po prostu ciapkamy po koszulce. Kolory powinny przechodzić jeden w drugi, ale sie nie pokrywać.

3. Na koniec za pomocą pędzla z twardy włosiem robimy gwiazdeczki, pryskając po koszulce. Cieniutkim pędzelkiem rysujemy delikatnie gwiazdeczki czy większe kropki. 
 4. Mój efekt końcowy, jak wam się podoba? Jak wasze galaxy clothes? Życze Wam powodzenia, mam nadzieje, że pomogłam.

Po użyciu farb koszulka musi schnąć 24 godziny, po czym utrwalamy nasze dzieło żelazkiem. Pamiętajmy by robić to na lewej stronie. Zalecam również pranie w niskiej temp., najlepiej ręcznie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz